Правила ефективного спілкування

Правило Гомера

Послідовність наведення аргументів така:

а) сильні

б) середні

в) найсильніші

Правило Сократа

Щоб отримати позитивну відповідь важливе запитання ставте на третє місце. Першим і другим ставте прості запитання, на які точно отримаєте відповідь „так”.

Правила Паскаля

Не заганяйте співрозмовника у глухий кут;

Не заганяйте самі себе у глухий кут;

Переконливість аргументів великою мірою залежить від іміджу і статусу співрозмовника;

Не принижуйте статус співрозмовника

Будьте уважним слухачем;

Перевіряйте, чи правильно ви зрозуміли вашого співрозмовника. Інакше він буде роздратованим і, залежно від темпераменту, може виявити агресію або образитись

Правила покарання

Покарання не має шкодити здоров’ю – ані фізичному, ані психічному. Воно має бути корисним.

Якщо є сумніви щодо покарання , не карайте. Навіть, якщо ви зрозуміли, що надто м’які, довірливі та нерішучі. Ніякої „профілактики”, ніяких покарань „про всяк випадок”.

За один раз – одне покарання. Навіть, якщо поганих вчинків скоєно декілька, покарання має бути тільки одне, за все одразу, а не по одному за кожен вчинок.

Краще не карати, ніж карати із запізненням.

Покарали – пробачили. Інцидент вичерпано. Сторінку пере-горнуто. Про старі провини ані слова. Не заважайте дитині почати життя спочатку.

Без приниження. Щоб не сталося, якою б не була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як ваша перемога над її слабкістю, як приниження.

Кiлькiсть переглядiв: 121

Коментарi